tinc pànic!
Holaa
El meu problema és que tinc pànic de que passi qualsevol cosa (es trenqui el condó/la vagina entri en contacte amb el semen o el líquid preseminal) i no ens adonem!! Crec que estaria més segura si afegís un altre mètode anticonceptiu, però no vull prendre pastilles. Per últim, que s'hauria de fer per comprovar que no s'hagi trencat???
Moltes gràciieees!!
Mariona Busto

Hola flor!
Els preservatius si s'utilitzen correctament, són un mètode anticonceptiu segur que tenen una eficàcia alta (98-99%) i a més t'ofereixen doble protecció (embaràs i contagi d'infeccions de transmissió sexual). És important comprovar sempre que no estiguin caducats, vigilar on els guardem perquè no es facin malbé, i col·locar-los amb el penis en erecció.
És important que un cop hàgiu acabat de mantenir relacions sexuals comproveu que no s'hagi trencat. Per fer-ho podeu omplir-lo d'aigua o bé fer un nus a la part de baix i apretar per veure si hi ha alguna fuga.
Recordeu que si el preservatiu es trenca o queda dins la vagina, podeu recórrer a l'anticoncepció d'emergència.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat