SOY UNA PLANCHA Y UNA PLANA
No puedo más, e mirado un montón de vídeos para hacer más culo y piernas más gordas, odio mis piernas.. Parecen dos palillos veo a mis amigas con novio y me da un poco de celos.. Siento que nunca nadie me va a querer como novia por ser plana... E intentado de todo y encima envez de apoyarme aveces la gente me hace bromas riéndose de mi, llamándome bicho palo, plana, tabla de sur el otro día un chico me dijo yo tengo más po*** que tú tetas y me lo dijo delante de todo el mundo y yo en es e momento no sabia que decir y me dieron ganas de llorar no puedo más enserio necesito ayuda.
Estrella Dorca

Hola!
No es tracta de canviar el teu cos per agradar als altres, sinó de canviar la teva mirada. De cossos femenins n'hi ha molts, moltíssims i ens hem d'estimar tal com són. Sé que hi ha molta pressió per tenir el cos d'una determinada manera, però això no està sota el nostre control. Llavors, pots fer dues coses: odiar el teu cos i intentar canviar-lo constament o bé aprendre a acceptar-te i estimar-te.
Busca referents femenins amb poc pit i escolta el que diuen del seu cos. Potser així et podràs identificar amb elles i aprendràs a trobar la feminitat dins teu ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico