CAOS
Hola! Tinc 15 anys, i la meva vida ha cambiat de cap a peus en 2 setmanes. Fa dues setmanes tenia amics, un especie de millor amic com te tot el mon, hem duia be amb thotom, l'institut m'anava be. Nose tot estava molt be , i de cop i volta nose perque tot pareix que esta contra mi, pero no es com a vegades que tenim ratxes , pero matxo esque el que m'esta pasant a mi ultimament bffff.... Donç l'institut m'en cauran com a 3 , No tenc amics, literalment, no en tinc ara mateix. No hem duc be amb ningu (cosa que antes hem duia be amb thotom) la meva germana que era la que hem cuidava en aquest sentit s'ha independizat , el conservatori (faig musica ) m'ha anat com u puto cul , pero fatal i mira que la música es una de les poques coses que m'ajuda a desconectar, de veritat ho estic passant malament , i a sobre m'he aficionat al fumar..... Hem desalivia de apuesta merda que duc a sobre. Jo sincerament ja es perque soc optimista perque si no ja hauria caigut en depressio, i adamunt aquesta merda de societat de merda que has de fer bona cara que si no et pasas alguna cosa i que si tic o que si tec , tío. Jo abano era feliç que cony hem passa?? . Es que hem discuteixo amb thotom, llavors hem santo super malament , l'altre día li vaig dir el nom del porc al que era "el mes millor amic" i llaveros el vaig intentar pegar , i a hores d'ara encara no se perque. De veritat que no se que fer, no acudesc a un psicoleg per no dir las meus pares el que passa .Alomillor l'unic que necesita es un punt de vista de fora, ja que si no ten amics ( ni novia xdd) donç a qui putes li cont? (a vegades parlo amb jo mateix dins jo mateix) Porfa necessit una respuesta a tot axil que m'esta pasant. Moltes gracias per escoltarme!!
Estrella Dorca

Hola!
Carai! Sembla que se t'ha ajuntat tot! Segurament les notes de final de trimestre han ajudat a veure-ho tot de manera més pessimista...
Però saps què em crida més l'atenció de la teva consulta?
Tu mateix dius que estàs fart d'aquesta societat on tothom aparenta estar bé, però alhora dius que no vols explicar el que et passa als teus pares... Veus la contradicció? ;)
Crec que has de donar-te una mica més de temps i analitzar bé tot això que dius:
• Realment no t'esperaves aquestes notes? Pots fer alguna cosa per millorar durant el 3r trimestre i evitar-te aquest disgust?
• Realment no tens amics? Segur que no tens cap persona amb qui passar una bona estona?
• Respecte al teu amic: si tu ets conscient que et vas passar, no creus que et toca fer el primer pas i demanar perdó?
• Pel que fa a la música, intenta concentrar-te i disfrutar-la. Recupera la sensació que tenies abans i gaudeix-la ara.
A vegades sembla que tot es fa una muntanya, però és com una habitació desordenada: cal anar pas a pas i fer les coses una a una (començar pel llit, després la roba, després la taula...) i a mesura que vas endreçant, ja no es fa tant pesat ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico