DUBTES
D'aquí poc aniré al ginecòleg per primera vegada i abans d'anar tinc uns dubtes que m'agradaria que em solucionèssiu per anar més segura/tranquila:
-Exactament que et fa el ginecòleg?
-La mare entra a la consulta?
-Et pot veure si tens l'himen trencat?
-Que passa si tinc els llavis sortits? Es estrany?
Agrairia moltíssim que em resolgueu aquests dubtes.
PD: Vaig al ginecòleg perquè abans ja vaig fer una consulta i m'ho vau aconsellar :)
Estrella Dorca

Hola!
Intentaré resoldre't aquests dubtes tot i que a l'apartat de Sexualitat potser ho fan amb més exactitud ;)
-Exactament que et fa el ginecòleg?
Segurament et farà una exploració vaginal per veure si tot és normal.
-La mare entra a la consulta?
La mare pot entrar a consulta si tu ho vols, sinó pots dir-li que prefereixes entrar sola (i no hi hauria d'haver cap problema!)
-Et pot veure si tens l'himen trencat?
L'himen és una membrana que es pot trencar per molts motius,  no només per les relacions sexuals. Per tant, sí, el ginecòleg pot veure si l'himen és present o no, però no pot endevinar per quins motius s'ha trencat, per això pregunta si has tingut relacions sexuals.
-Que passa si tinc els llavis sortits? Es estrany?
Ui! Les vulves són molt diferents les unes a les altres i totes són normals! Hi ha llavis més gruixuts, més sortits, més foscos... de totes maneres, no t'has preocupar ;)
PD: Ens encanta que segueixis les indicacions que et donem!
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico