Enamorada...
Hola, estic enamorada d'una noia més gran que jo i no se que fer, hi ha dies que no puc dormir perquè estic pensant amb ella. AJUDA!!!!!
Estrella Dorca

Hola!
Per la teva consulta entenc que aquest amor és impossible i que t'has d'oblidar d'ella, no?
A vegades ens entossudim tant en no pensar en una cosa que hi acabem pensant més del que voldríem. Si penses en ella, deixa passar aquest pensament i estigues atenta als pensaments que vindran... deixa que vagin apareixent nous pensaments. D'aquesta manera no t'encallaràs en la idea de "no pensar-hi" i segurament estaràs més relaxada. Sigues observadora de la teva ment: "mira, ara me l'acabo d'imaginar parlant amb mi... i ara penso en els deures de demà, i en si podré anar de colònies..."
Veuràs com el teu cervell salta i salta
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico