I ara que faig???
A veure... Ara mateix estic bastant amb estat de xoc. Perquè??? Doncs tot va començar quan un nen que m'agradava em va demanar sortir i òbviament jo li vaig dir que si. Fins aqui tot be perquè estavem molt be i tal. Un mes o així despres (encara estàvem junts) un altre nen, el qual també m'havia agradat en el seu temps, pues em va començar a venir a buscar i acompanyar a casa cada dia i tal... estava clar perquè es notava molt que li agradava jo a ell i tot i jo sortint amb l'altre em va començar a molar... El nen amb el que estava sortint no ho sabia esclar! I jo no sabia q fer pq el nen amb el que no estava sortint em va dir q deixés a l'altre i tot ja sabeu pq... total, que ara avui el nen amb el que sortia m'ha deixat (jo js ho tenia planejat pq em deixés, tenia el meu trucu) però clar ho ha fet amb molt bones paraules en plan "no podria perdre't i tal" i ara l'altre ja porta bastant temps malalt q no ve i pues tampoc es q en aquesta setmana parli molt amb ell per wass... bufff tinc un cacao mentaaaaaal!!! Segur vosaltres tambe os l'heu fet pero es q ara se suposa pues q aquest diumenge coincidiré amb el mej "ex" a una festa d'uns amics.... i jo no se que fer, si un o l' altre!!!! Ajuda siusplau!! Gràcies❤
PD: Su heu de publicar aquest secret obligatoriament feu-ho, si podeu respondre'm sense publicar-lo millor q els meus amics en llegeixen molt d'aqui....😜😜😜
Estrella Dorca

Hola!
Crec que t'has oblidat de tu en aquesta consulta. És a dir, em parles molt del que fan els dos nois però no em dius com et sents quan estàs amb ell.
Realment podem sentir atracció i ens poden agradar diferents persones a la vegada, però sovint hi ha una persona amb qui estem més còmodes, podem ser nosaltres mateixos i no ens sentim jutjats ni avaluats. Són persones amb qui podem ser transparents i aquesta és una gran sort!
Per tant, la meva pregunta és: què t'agrada de cada noi? Amb qui et sents més còmode? Què passaria si finalment cap dels dos t'acabés de fer el pes?
Pensa-hi! A vegades quan hem de decidir entre dues persones és que potser cap de les dues és adient en aquest moment...
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico