Vergonya i em sap greu per ell
Bon dia.
Aquesta es la primera vegada que escric aquí, necessito ajuda, porto amb el meu novio 2 anys i encara no em follat, no per falta de ganes, però quan decicim fer-ho em bloquejo i tinc vergonya, és estrany perque si ens masturbem i ens hem vist despullats, però no puc, i jo tinc ganes, tant per ell com per a mi, i he provat coses per mentalitzarme que he trobat per internet, però res funciona, confio trobar aquí la solució.
Estrella Dorca

Hola!
Ostres, així potser encara heu de treballar una mica més la confiança... Tinc la sensació que marques la primera vegada com un fet totalment diferent dels jocs eròtics que teniu amb la teva parella, per tant, et proposo que no t'atabalis amb la penetració (ja que hi ha moltes maneres de tenir relacions sexuals) i et centris en disfrutar de la companyia de la teva parella i del teu propi cos. Escolta el teu cos, disfruta el plaer, descobriu quines carícies us agraden més, introduïu la boca, les mans... Que sigui tot molt natural i escoltant el propi cos. Així et podràs deixar anar i disfrutar de la relació sexual que és el principal objectiu!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico