No se que fer....
Holaa, tinc un problema i no se que fer. Tinc novio amb el qual portem mes d'un any sortint. I fa pocs mesos em vaig començar a parlar amb el meu ex. Fa unes setmanes em va preguntar si volia anar amb ell a fer un sesioneig, ja que magrada molt fer fotos. Bueno total, que li vaig dir que si(hem quedat despres de setmana santa). Llavors nose si dir-li al meu novio que he quedat amb el meu ex per anar a fer fotos o no, perque potser s'endafa amb mi, pero esque jo penso que el meu ex vol alguna cosa amb mi, ja que ultimament intenta com quedar amb mi, (potser son paranoies meves, es el mes possible), i no se que fer, hem podeeu ajudar siusplaaau!!!!
Estrella Dorca

Hola anònima,
Primer de tot et preguntaria: tu què vols? Per què en funció del que vulguis ha de canviar la teva actitud.
• si tu vols tornar amb la teva ex-parella, has de ser sincera i honesta amb tu mateixa i amb la teva parella actual i deixar la relació.
• Si vols saber si el teu ex encara voldria tornar amb tu, però tu vols seguir amb la parella actual... planteja't per què necessites aquest joc? Ja sé que a tots ens agrada sentir-nos "atractius", però potser és un joc perillós i pots ferir al teu ex i a la teva parella amb la teva actitud.
• Si no vols tornar amb el teu ex i realment t'interessa la sessió de fotos, parla amb la teva parella i explica-li tot. Sigues sincera i ell ho haurà d'entendre.
Per tant, la pregunta principal és: "per què vols quedar amb el teu ex?"
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico