Que puc fer?!
Hola, mireu no se que puc fer, el cas és que no se si estic pillada per un noi que vaig conèixer gràcies a un grup de Directioners al Facebook. El cas és que parlem cada dia, per telèfon, per Whats App, per tots llocs. El problema és que ell viu a Hospitalet, a una hora amb tren d'on visc jo. Jo no tinc cap problema en anari allà els cops que faci falta. El problema és que quan quedem el dia abans em diu que no pot o que els seus pares no li deixen. El dia que vam quedar de veritat quan vaig arribar allà no estaba, vaig estar tres hores esperant-lo com una tonta, però ell no va venir. Em vaig desilucionar molt, li vaig demanar explicacions i es veu que aquell dia la seva àvia havia mort, ell va arriba allà mitja hora abans de la que haviem quedat però el seu pare el va trucar i es va tenir que anar. Ens parlem com si fòssim parella però ell, ni jo, volem començar una relació sense havernos vist mai. I si ens veiem un cop i m'ho demana, dons no sabré que dir perque no sabria quin dia el tornaria a veure. Sento que no estic enamorada, però si que l'estimu moltíssim i si deixessím de parlar em derrumbaria com una tonta. Nose que fer, ell m'estima o només juga amb mi? Si us plau ajudeume!! Necessito ajuda! UN PETONAS!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Jo et diría que has de pensar bé què sents per ell. El tema d'estimar-lo o enamorar-se és molt diferent. Estimar a algu significa que el coneixes bé, que heu compartit coses junts, que us heu entes en aquestes coses, que us doneu suport, etc. A partir d'aquí el sentiment d'estimació va sorgint. En canvi, l'enamorament és algu me´s fugaç que pot sortir amb algu que no coneguem tan, encara que ens fa sentir que si la persona desapareixés ens sabria greu.
Si juga o no amb tu li hauràs de demanar pels seus sentiments. El que li va passar aquell dia era una causa molt major i segurament estava molt trist pel que passava. Evidentment podeu trobar impediments per a trobar-vos si viviu lluny, però es tracta de que parleu els dos de com veieu aquests impediments, de si creieu que es podrien solucionar de diferents maneres, de què espereu de la relació, etc. A partir d'aquí haureu de ser valents per anar veient quines respostes aneu donant. és important parlar d'això abans de començar una relació, i evidentment, sobretot coneixe'us!!! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat