nou insti
Hola! M'agradaria que em donessiu algun consell perquè jo soc de fer bromes i de passar-m'ho be, però des de que em vaig canviar d'institut (al començar al curs) no em sento la mateixa i noto com si em comportés diferent, i pensava que passaria un temps per agafar més confiança amb els amics però veig que continua igual i ja no se que fer, vull ser jo mateixa.
Gracies.
InterPersonal

Hola pgarcia! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que què creus que passa perquè hagis de fer un paper a la classe i no puguis ser tu mateixa. Tens tot el dret a mostrar--te tal com ets, i els altres t'han d'acceptar tal com ets. No cal que juguis a posar-te una mascara, perquè a més sent tu mateixa segur que ets molt més atractiva i divertida. A tothom li agrada qui fa bromes i té sentit de l'humor per passar-ho bé. Mira amb qui tens ganes de compartir el dia a dia, qui té ganes de passar-ho bé i disfrutar de la vida i veuràs com et pots anar sentint tu mateixa! Aprofita aquestes qualitats que tens! Què faries si això no t'hagués passat? què faries si aquesta nit passés un miracle i demà poguéssis tornar a ser tu mateixa? respon aquestes preguntes i demà comença a fer totes aquestes noves coses i aquests nous comportaments a classe. Veuràs com funciona!! Endavant Eli Aulet www.interpersonal.cat