Perquè faig aixo???
hola, aquest estiu un noi em va demanar sortir va ser el primer, pero a mi no magrada gens ni tampoc es amic meu. el pobre ha repetit curs i no se perque em fa rabia i sempre intento cridar-li latenció sense dir-li res i tenint quasevol excusa per entrar a la seva classe. no m'ha parlat desde que em va demanar sortir. Perque faig aixó?
Pd: se segur que no magrada perque no es gaire guapo.i no magrada
InterPersonal

Hola Lena! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que pel que expliques potser busques la seva atenció tot i que no t'agradi. A tots ens pot agradar tenir a alguna persona a qui li fem gràcia, però hem de poder controlar aquesta sensació, aj que si a ell li agrades de veritat, però no és correspost aquest sentiment, li pot fer mal que tu estiguis cridant l'atenció. Et recomanoq eu et sinceris amb tu amteixa, i averiguis si hi ha la possibilitat de que passi el que t'explico. Si és així, veuràs que si controles aquest comportament , la ràbia tmabé disminuirà. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat