Pares
Tinc una amiga que no s'ha registrat i està molt preucupada perque creu que els seus pares es volen separar però això nomès es un intuició seva ens podeu ajudar per saber si es volen separar pliss ???
un petó.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que no tenint informació no podem fer massa cosa. El que si que es pot fer és que la teva amiga intenti averiguar si els seves sospites són certes parlant amb ells. Ser que és dur, però també és dur el patiment d'aquests dies si no sap el qeu passa a casa i té molt molt dret a saber si hi ha alguna cosa que ha de saber si ja té sospites. Et recomanaria doncs que li diguis a l'amiga que busqui un moment per parlar amb els pares i els hi digui que necessita aprlar amb ells d'un tema molt important i que voldria saber. És important que pugui tenir respostes!! MOLTS ÀNIMS! Eli Aulet www.interpersonal.cat