Millor amic
Hola adolescents!!!
Tinc un petit problema amb un amic.
Tota la primària vam ser superamics es mes ens vam confiar molts secrets i ens contàvem els nostres problemes(inclus em vaig pillar d'ell),però ara jo m'he canviat d'institut ,ell em va dir que seguriam parlant i sent molt amics però resulta que fa uns dies li vaig enviar un correu preguntant-li com li anàven les coses però no em va voler contestar,passa de mi olimpicament i clar les meves amigues em diuen que un tio aixi no val la pena o que potser no em diu res perquè sap que estic pillada d'ell? Però es que per mi era un amic molt especial i perdre'l doncs m'ha resultat molt difícil.
Em podriau aconsellar que tinc que fer?Parlar amb ell,evitar-lo?ESTIC DESESPERADA!!
GRÀCIES!!<3
InterPersonal

Hola swami11! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que si saps segur que no et va voler contestar. O podria ser que no s'hagués fixat amb el email, o...etc; mil coses que poden passar amb les noves tecnologies. o fins i tot que s'ha despistat. Tots tenim dret a despistar-nos a vegades. Per tant dóna la oportunitat a que s'expliqui abans de sentenciar tu el que ha pogut passar. Parla amb ell de com està, de que li vas enviar un email, si el va rebre, etc. Sense jutjar!! No saps el que va passar!!
Sigues també sincera amb el que sents per ell. Si sents alguna cosa més que amistat potser pots plantejar-te dir-li i sortir d'aquesta zona de fer-te l'amiga però en el fons tenir altres sentiments. Si més no , sigui quina sigui la resposta, podràs prendre decisions sobre com fer anar la teva vida. Endavant!
Eli Aulet www.interpersonal.cat