li molo o no?????
Sisplau ajuda!!!
hi ha un nen que no mes el veig una vega da a la setmana peró igual-ment m'he anamorat dell.
Fai un extraescolar on hi han mol pocs nens i un dells em mola peró n'hi ha un que jo li molo i aixó fa que moltes coses que faig siguin cap al nen que em mola peró que l'altre no ho noti.
Un dia la meva millor amiga que s'havia cançat de que no li digues res a el nen que em mola, li va dir que em molava i que si jo li molava a ell peró ell va dir que no, jo quan ho vaig saber em vaig empescar una mentida i li vaig dir que havia sigut un mal entés que jo nomes havia dit que hera guappo i ja està. Ell va dir que no passava res i el dia que ens vam veure vam fer com si no haguès passat res, com si la meva amiga no li agués dit res.
Cada dia parlo amb ell i cada vegada em mola mes, anem parlant per snapchat, per face i per whats.
Ell sempre que em veu em fa alló que fan les iaies lu de les galtes.
Avui ha passat una cosa que ha fet que us demanès ajuda.
Jo vaig a la classe del seu cosí i, jugant al cementiri a E.F. ell (el cosí) anava tot el rato a per mi, jo de broma li he dit a el nen que em mola: el teu cosí em vol matar. la resposta dell ha sigut hahahahah peró després pel whats m'ha dit t'ha fet mal??? el pico???
aixó significa que li molo??? o nomès em vol protegir perque som molt amics???
sisplau ajudeu-me
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que no podem saber si li moles o no amb aquesta informació. El més clar és demanar-li cara a cara si t'atreveixes, perquè fer suposicions no és vàlid. El que pots fer és anar veient com us relacioneu, com van les coses, si t'agrada de veritat, etc. I opció dos, o la següent; podria ser tenir aquesta xerrada méss intima amb ell. Ell només té la resposta. T'animes a dir-li? o a deixar passar una mica de temps a veure com va la vostre relació i després dir-li? tu mateixa! Està a les teves mans!! Són oportunitats que la vida ens posa per aprendre de nosaltres mateixos i de les experiències. Endavant! ELi Aulet www.interpersonal.cat