No puc més
Hola, porto molt de temps sense ser feliç, sempre he estat el típic el qual ni un sol dia li pot sortir algo bé. Ho havia passat molt malament veient com jo estava fet merda i ningú veia la necessitat d'ajudar-me. Bé, d'això de fa un temps, fins fa poc tenia amics, gent amb la que confiar, algún tema amorós... en fi, el que toca en aquesta edat però ara s'em torna a girar tot, no paro de recordar problemes familiars i coses així. M'havia aferrat massa a una amiga, amb la que ens hem enfadat i... el que passa, quan t'aferres massa algú i després marxa sens un buit irreparable. Estic fet merda. Per si no fós poc ara començen a posar-se amb mi, tant gent del meu curs com més grans i m'afecta molt. Poc a poc em vaig enfonsant més. I no ho sé, tot i estar així a la mínima que tinc la possibilitat de ajudar a algú la aprofito, perquè em sento millor i per molt que sembli una tonteria sempre m'ha agradat pensar que el "karma" existeix. Però no paro de emportar-me hòstia rere hòstia. Ajudo a tothom qui puc i una vegada han tingut el que volien de mi, s'aparten. Sóc un "usa i tira" però jo com un estúpid segueixo com sempre, ajudant tot i que sóc jo qui acaba malament. No sé que fer, tinc molts problemes i s'em van amuntegant, espero que hem pugueu dir alguna cosa, ja que tinc molt poca gent a la que explicar-ho.
Estrella Dorca

Hola!
Sento molt llegir aquestes línies perquè realment hi ha molt patiment. Intentaré donar-te algunes eines per poder portar millor la situació:
• intenta buscar algú amb qui parlar del que et passa. Si és una persona adulta, millor, ja que et podrà orientar millor.
• Busca una forma de desfogar-te emocionalment (escriu un diari, escolta música, pinta...). Necessites treure aquest dolor.
• Aprèn a dir No. Quan et demanin algun favor, valora si et ve de gust. A vegades ens sacrifiquem moltíssim pels altres esperan una "recompensa" que mai arriba. Si algú s'ha aprofitat de tu abans, tens tot el dret a dir No a un favor o a reduir la teva ajuda.
A vegades tot es veu una muntanya, però si agafes els problemes un a un, potser els pots veure amb una altra perspectiva ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico