Confussa
Hola, tinc 16 anys i encara no he tingut nòvio, ni he tingut relacions ni he fet el meu primer petó, mai he anat a una discoteca i os diré per què. Tinc dos amics, que són els millors del món, però em sento una friki encara que no crec que ho sigui, em sento lletja, però no crec que ho sigui, no tinc masses amics i a vegades em sento una friki, apartada de la societat xD. M'agradaria anar a una discoteca, però sabent a la gent que em trobaré, que els conec i són uns falsos, paso, encara que tampoc sento la necessitat de anari, només que em sento apartada de la societat de la meva edat. Quan una noia de 16 ja te nòvio, ha perdut la virginitat etc, jo estic aquí, simplement.
Algún consell? Espero que no penseu que sóc friki també jaja perquè no ho sóc ;D
InterPersonal

Hola miels! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'interpersonal. Doncs mira, no penso gens que siguis freaky. Hi ha molta gent de la teva edat que està en situacions similars a la teva. Potser e´s que tu necessites trobar el teu ambient o pensar si tot i que algunes coses no les comaprteixes pots anar igualemnt a la discoteca per a buscar-hi diversió, com un espai més on relacionar-t'hi i observar si també hi ha gent amb qui puguis passar-t'ho bé. Potser pots fer això en plan experiment, a veure què passa. Si el que vols és intentar obrir-te una mcia més socialment, pensa en diferents opcions ( que n'hi ha mil) per conèixe gent: apuntar-te a algun grup social, activitats noves, etc. Busca espais on podries trobar gent afí als teus valors també. COm més grups i llocs tinguis de relació, més oportunitats tens per descobrir nova gent i tenir més xarxa social. Això depèn de tot el que tu vulguis fer i de l'esforç que vulguis posar en millorar aquesta àrea de la teva vida! Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat