Per què un atac d'angoixa?
Bona nit!
Sóc una persona ab bastantes responsabilitats, autoexigent, compromesa i activa...
En una setmana i mitja m'han agafat dos atacs d'angoixa i en aquell moment jo no entent el per què.
La veritat que no m'obsessiono gaire en el moment... però dura uns 20-30 minuts i después no hi ha qui es concentri (incompatible ab l'estudi). I ara estío en setmanes d'estudis. No tinc un trauma fort ni res concret... però no entenc el perquè del què em passa.
Em podríeu reclamar com evitar el que em passa? També que ter qual em passa? i per què seria possible que em passés?
Estrella Dorca

Hola!
A vegades els atacs d'angoixa no tenen una causa directa, però si observes el dia a dia o la suma de les preocupacions... pot aparèixer una sensació de "no ho atrapo tot". Si pel que expliques ets una persona amb tanta responsabilitat i tantes activitats, en època d'examens, és probable que la situació t'hagi sobrepassat i el teu cos et demani calma a través d'un atac d'angoixa.
El consell és:
• el teu cos et vol dir alguna cosa
• revisa el teu dia a dia i posa prioritats
• aprèn a dir No a algunes coses/activitats/persones
Mica en mica, quan reordenis les prioritats veuràs que l'angoixa potser disminueix... sinó visita un psicòleg/a per treballar-ho directament!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico