Autoestima
Tinc l'autoestima pels terres, sento q ningu m'estima i que la meva familia si ho fa es per obligació.
Sempre enfadada amb la meva familia per el tema del menjar he començat amb un problema q no puc parar...
Necessito sentir-me estimada necessito q no m'afecti sbdolutament tot, estic tot el dis pensant esq això ho estic fent malament l'ho altre tmb buufff!!
Cada vegada m'adono q estic pitjor i q ningu em pot ajudar i displau necessito q no emse digueu comentali algu de la teva familia pq no ells no em pofen ajudar amb això no m'entendrien.
Tinc por de estar sempre així de pensar q no encaixes mai q a on sigui i quan sigui tens ganes de plora per ela q et diu la gent.
Es horrible fingir de q tor va be de q per fora estas be quan per dins estas destroçada....
No vull q la gent estigui només per mi i que em preguntin tot el dia si em passa algu perq penso q ho han oer obligació.
Estrella Dorca

Hola!
És una mica complicat el que demanes: creus que la gent passa de tu, però quan et demanen com estàs no creus que sigui un interès sincer.
És difícil que algú et pugui ajudar si no confies en aquesta persona. Crec que has de trobar una persona amb qui et sentis prou còmode per deixar-te anar i explicar tot el que et passa pel cap, com et sents i què necessites. És important que sigui una persona més gran que tu, una persona adulta (per això parlem de familiars), però potser tu tens algun entrenedor o entrenadora, o algun cosí o cosina que et pot ajudar.
Demana ajuda i veuràs com t'ajudaran. És molt complicat ajudar una persona que no saps que està malament perquè sempre dissimula. Sigues honesta, parla clar i demana el que necessites.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico