Instagram i ell
Hola, mireu tinc una petita consulta:
Cada dia que vaig a l'estació de tren, em creu-ho amb un noi del meu poble amb qui mai he parlat, però amb qui sempre ens creuem alguna que altra miradeta.
Total, que encara que no hem parlat mai ni res, sé com es diu i l'he trobat a l'instagram. Com que no sé com fer-ho per conèixer-lo, he pensat de començar-lo a seguir per l'insta, però em fa molta vergonya perquè potser no sabrà ni qui sóc o no té cap mena d'interès en mi i només seré una simple seguidora seva més.
M'agrada molt, però no ens coneixem de res i això em fa tirar una mica enrere.
Moltes gràcies
Estrella Dorca

Hola anònima,
Jo no sé si ell s'ha fixat en tu o no, però el més important és que sàpiga que existeixes!!! Ja sigui per instagram o cara a cara, ha de saber qui ets, sinó no hi ha manera d'avançar cap relació.
Si decideixes seguir-lo per instagram, en algun moment hauràs d'obrir algun privat per començar una conversa. I a partir d'aquí podràs notar si hi ha interès mutu o si només és per part teva...
I això igualment si ho fas cara a cara! Pots començar amb algun comentari sobre el tren o els horaris i després veure si ell també vol seguir amb la conversa.
És la manera ràpida de tenir resposta ;)
Ànims!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico