discoteca?
Holaa, d'aquí poc faig 16 anys i estic preocupada per quan vagi a la discoteca, em podeu dir alguns concells?
Quina roba m'hauria de ficar?
Com s'ha de ballar? Sóc molt vergonyosa!
Per cert, gràcies per tot el que feu, ajudeu molt a les persones, estic enganxadissima a adolescents.cat!❤
Estrella Dorca

Hola!
Carai quina pregunta!
Hi ha molts locals diferents i cada local intenta fomentar un estil diferent (així també es diferencien entre ells). Per tant, crec que el més important és que portis roba amb la que et sentis còmode i t'agradis. I, si vols, pots demanar consell a alguna persona que hi hagi estat abans, així et podrà orientar més amb la roba.
Per altra banda, per la vergonya per ballar... potser al principi estàs una mica tallada, però si realment et centres en la música i deixes de fixar-te en el teu voltant, t'ho passaràs bé i et podràs deixar anar ballant!! que és genial!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico