EXPRESSIÓ DE GÈNERE
Hola bones, fa temps que hi penso i és algo que em preocupa. Quan era petita sempre deia que jo hagués preferit ser un noi i tal. Fa poc em vaig adonar que a vegades m'agradaria sortir al carrer amb roba de noi i actuar com un noi i ser, basicament, un noi. Tinc en ment rapar-me el cabell com a tal. En quan a sexe biològic sóc una tia, i em sento com a tal, però en canvi a vegades tinc aquest pensament. Què puc fer? Gràcies per l'ajuda que doneu!! Petoons
Estrella Dorca

Hola Nemo,
Doncs pel que expliques tens molt clar com et sents i com ho vius! Parles del teu sexe biològic com a sexe gestant (o òrgans sexuals femenins), t'agrada l'expressió de gènere més masculina i en quant a la identitat sexual... potser pots valorar altres identitats més fluïdes que inclouen una identitat masculina i femenina a la vegada (ja sigui una identitat demigènere, o de gènere fluïd).
En el fons, les etiquetes ens serveixen per demostrar la gran variabilitat en l'ésser humà, però el més important és que tu estiguis còmode i et sentis a gust amb la persona que ets.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico