Ànims
Hola !
M'Agraderia que em donessiu pautes per saber si una persona està interessada per mi , ja que em costa molt identificar si es conya o no ? Ho dic perquè sòc asperger i de vegades em costa
Gràcies !
Estrella Dorca

Hola Alx,
És difícil saber si agrades a una persona només per les senyals externes, ja que moltes es poden interpretar de diferents maneres.
La pista que t'ajudarà més és demanar-ho a amics o amigues teves, ja que ells hi seran presents i així podran fer una valoració més ajustada.
Algunes senyals que una persona està interessada en tu són:
• et mira
• et somriu
• es preocupa per tu (et demana coses del teu dia a dia)
• intenta coincidir amb tu a diferents llocs
• es posa nerviós o nerviosa quan parla amb tu
• et demana sobre la teva vida amorosa...
I, sincerament, si no ho acabes de veure clar: pregunta-ho! Així serà molt més fàcil i més sincer ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico