Soc timida
Jo soc una nena tímida amb la gent amb la que se que passaré molt temps (com l'escola o extra escolars) però en canvi soc bastat oberta amb amics de amics (que se que no els veure molt) o amb gent de confiança. Apart, soc molt insegura ja que sempre penso que no li caic be a ningú, que sempre estan criticant-me a les meves esquenes que s'inventen noms per insultar-me. Però tot això ho dissimulo molt be i la gent es creu que no sofreixo o que no m'importa lo que pensin els altres. També li tinc molta enveja a la gent que només arribar a un lloc nou fa amics i mai la caga mai en res, tot ho fa perfecte. Es que en serio jo no se de que parlar amb gent que no coneic, potser soc una mica rara o algú.
Estrella Dorca

Hola anònima,
No ets gens rara, de veritat! els teus dubtes són els que tenen la majoria de persones i saps què? fan el mateix que tu: intentar dissimular i començar a parlar amb algú.
Crec que potser et serà més fàcil si parles amb les persones en petit comité, és a dir, en petits grupets i així tothom tingui oportunitat de parlar. A vegades n'hi ha prou amb un petit comentari i veure si la resta de gent segueix la conversa o no... Pots parlar de vacances, de sèries, de música, d'esports, d'actualitat... obre un tema que coneguis o fes preguntes sobre alguna cosa que no coneixes. Veuràs com els altres et seguiran ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico