no tinc força de voluntat
hola,
el meu problema es que abans (fa 3 anys ) estava com un fideu i corria molt i totom madmirava pero porto dos anys vaig començar a menjar malament i llavors sempre dic per mi mateix: vaig a aprimar, ho intento pro quan veig nutela u las madalenes ja la cago. yo vull tenir un bon fisic i que la gent es fixi en mi pero no tinc força de voluntat perque no sabria menjar verdura cada dia sense MENJAR MADALENES!
Ajudeume siusplau tinc un problema: ara estic gordo
Estrella Dorca

Hola!
Crec que el problema és el control d'impulsos. Si menges alguna magdalena o dolços de tant en tant, no passa res! Però t'has d'assegurar que portes una bona alimentació durant tot el dia. No es tracta de fer dieta, sinó de reduir els aliments pocs sans del teu abast. Demana a la teva família que no compri tantes pastes i productes dolços i tingues a l'abast més fruita, pa i verdures, per exemple.
Així serà més fàcil no menjar-te tant sovint ;)
Per altra banda, hi ha algun esport que t'agradaria practicar? Potser és un bon moment per apuntar-te, no trobes ?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico