Futur
Hola,bon dia
Moltes gràcies pel que fan,són genials
Tinc un "problema" desde que tinc memoria: sempre estic massa preocupada pel meu futur i concretament e el meu treball.He anat variant de treball,pero ara vull ser una cosa que es molt complicada d' aconseguir (per no dir imposible).Sóc mono-tema,només pensó en el meu futur.I estic tot el día pensant que no es complirà el meu somni i amoïnant-me per això.Es que ara la meva vida no es gaire interesant,així que visc en els núvols o en els llibres..i ah,miro coses relacionades amb el meu treball(somni)
Sé que no he de amoïnar-me i viure l'ara...pero no ho aconsegueixo...
Alguna idea?
Estrella Dorca

Hola!
No ens expliques quin és el teu somni, però intentaré ajudar-te. Si el teu cap està constantment creant el teu futur... per què no proves d'apropar-te a aquest futur?
Estic pensant que, si t'agrada la ràdio, per exemple, vagis a fer pràctiques a la ràdio del teu poble (o ciutat).
Si vols ser actriu, entris en un grup de teatre amateur per començar a practicar.
Si vols ser influencer, comencis a fer vídeos casolans.
Si vols ser química, demanis a una farmàcia o en alguna indústria que t'ensenyin sobre el tema...
Apropa't al teu somni i potser així no hauràs de somniar tant!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico