help
Com tots els adolescents, sabem que s'apropen carnavals i això i ja es comença a busca noies per liar-te, doncs a la meva colla uns cuants tius ja s'estan ajudant, i ami fa temps que m'agrada una noia i un d'aquets nois han elegit la noia que magrada per liar-shi el cas es que amb aquet noi de la colla tampoc ens portem gaire bé i clar jo l'estimo i la vull, però ell tambe la vol amb aquesta noia ens parlem molt i a cole ens fem petons ens abraçem pero avegades talla el rollo, o aixo penso jo, i nose que fer, lluitar per ella (prke estic segur que em prefereix ami abans pero nose..) parlar amb el noi i dirli que ja fa temps que estic per ella i que la deixi estar.. pero aixo nocrec que ho pugi fer pqe ell no ho faria.. nose ke fer i si s'enva amb ell? jo li vaic explicar tot aixo que el noi la vol per tore i ella es va enfadar una mica amb el noi.. pero nose.. ajuda
InterPersonal

Hola carles! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs jo et suggereixo que el més sensat amb tu mateix és lluitar pels teus objectius. Si a tu t'agrada aquesta noia, està bé que estiguis proper a ella i intentis mantenir el bon rotllo que teniu. Aquesta és la millor estratègia!! Voler controlar el que faran els altres o si algu més li va al darrera és perillos! Bàsicament perquè no està al teu abast el que fan els altres i tothom té dret a decidir fer el que vol. Tu confia en tu mateix i en el que fas per passar bons moments amb ella. Ella també té dret a valorar el que vol i sembla que les coses pinten bé pel que dius. Un últim consell és que no ho basis tot en la nit de carnaval, passi el que passi hi ha més dies per seguir construint el que vols amb ella. Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat