dbsbdnskd
Hola!:)
Només tinc 13 anys i faig primer d'ESO, he estat victima d'assetjament escolar
I valoro molt, fins i tot massa el que tinc...
Una cosa de les que valoro massa és el meu millor amic
Del qual fa molt de temps que estic enamorada tot i nomes
Tenir 13 anys. Fa uns 2 anys i mig que ens coneixem, ens vam coneixer un estiu i ho es tot per mi.. es podria
Dir que ho se tot d'ell igual que ell de mi, confio a cegues en ell.
Parlem cada dia i a la nit ens despedim amb un: "fins dema, t'adoro💗"
Ell te novia pero totes les meves amigues em diuen que ell
Sent algo per mi.. He plorat molt per ell i espero que aixo tingui
Recompensa.. Nose si dir-li el que sento per por a perdre'l, inclus algun cop se
M'ha passat pel cap llençar-me pero no estic gens segura..
Que faig?
InterPersonal

Ostres, ostres... l'amor i l'amistat barrejades són com una bomba que no saps mai quan explotarà ni cap a on ho farà... si ell té nòvia jo aniria amb peus de plom, és a dir que vigilaria molt ja que pots sortir-ne ferida de tot plegat. Jo potser el que faria és preguntar-li per aquesta noia amb la que està per descobrir si realment n'està penjat o no, pot ser doloròs per tu ja que si realment li agrada molt, a tu et farà mal sentir-ho però com a mínim sabràs la veritat per poder actuar amb conseqüència. Si descobreixes que està penjadíssim d'ella, jo no faria res, simplement continuaria essent la seva amiga i prou, però si descobreixes que està amb ella per estar-hi, doncs mira potser si que m'atreveria a fer un pas més enllà i confessar-li que m'agrada...
que en penses? T'atreveixes a fer-ho?
Molts i molts ànims!!
Una abraçada!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat