La verittat estic feta un lio.
Bona tarda, jo tinc un problema, fa dos anys em vaig canviar d'escola, no tenia cap mena de problema alla, pero volia canviar. Jo vaig canviar evidentment, vaig començar a menjar d'amagat, cosa que no feia mai, em vaig agrupar amb unes noies molt pijes que em queien molt molt be, fins que no se perque em van fer una mica de bullyng, i a deixarme de vanda, jabors vaig aafar molts vaixons,seguia menjan d'amagat me mare ho sabia perfectament i em portava al metxe per que em controles una mica el pes. A finals de curs em va portar a un metje especialitzat molt molt car, durant tot l'estiu 2 mesos o aixi vaig perdre 11 KILOS! jo em sentia super be, pero quan vem tornar de l'estiu i vem passar de curs, vaig tornar a engraixar i nomes en 10 mesos 12 quilos he guanyat. El sobrepes, no se'm veu perque soc vastant alta pero no soc de les tipicas noies que son sexys i tenen un cul molt bonic i m'agradaria ser aixi.
Avegades penso que soc la raara de la familia perque els meus pares tenen filles perfectes, pero jabors arrivo jo, lu pitjor la que menja d'amagat, la que es raja els braços sense saber perque.
Com ja t'he dit em rajava, ja no he tornat a fer, pero em van portar al l'hospital d'urgencies, jo no hi volia anar, pero vaig haver-hi de anar. L'hospital va dirque anes a un psicoleg, i evidentment, m'hi van portar. Segueixo anan-hi, vueno de fet dema es la consulta que fa molt de temps que no i vaig per l'estiu i aixo.
Si, encara segueixo menjant, li penso explicar i aixo, pero esque vull deixar de molestar a me mare, aquet ultim any ho ha passat molt maalament per mi, i esque em sento fatal enserio no puc mes!
ara estic fen un regim no molt dur i eso pero esque em vull aprimar! aixo tu envio a tu i tambe a la psicologa del la alimentacio! GRACIES PER FER AQUEST CONSULTORI!! espero que em respogueu! SISPLAU DONEUME UN COOOOONSELL! GRACIES UN PETONET
InterPersonal

Hola! Sóc la Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic. Com que em dius que també has escrit a la psicòloga d'alimentació jo em centraré en el que no té a veure amb el menjar.
Primer de tot vull deixar-te clar que no molestes a la teva mare, n'estic segura que ella es sent millor si comparteixes el que et passa amb ella, així li dones la oportunitat d'ajudar-te. Totes les mares volen veure feliços als seus fills però si no és així, el que més desitjen és poder-los ajudar a ser-ho. O sigui que treu-te del cap que la molestes amb el que et passa.
Em comentes que estan visitant a una psicòloga, em sembla molt bona idea, ella podrà ajudar-te, n'estic segura del tot, però per a què això passi, has de ser totalment sincera amb ella i explicar-li tot, absolutament tot el que et preocupi.
T'animo a seguir endavant amb aquesta psicòloga per millorar que segur que ho aconseguiràs. Estàs essent molt valenta!!
Ànims,
Marina
marina.marullpsicologa@facebook.com. www.interpersonal.cat