Amor... vv"
Bon dia.
Fa ja casi dos anys que estic amb una noia. Per culpa de la distancia ens veiem cada cap de setmana i amb una mica de sort algun dia entre setmana, però a les hores, havíem de parlar per telèfon o per Whatssap, perquè no teníem cap altra oportunitat de parlar. Aleshores discutíem força per no saber interpretar bé les coses de tal i com les escrivíem i cada setmana discutíem dos o tres cops, però sempre es solucionava el mateix dia, demanàvem disculpes mútues i continuàvem com si res. Fins que fa una setmana que la meva parella va decidir deixar-ho, perquè tenia molts dubtes de si m’estima o no, perquè sempre acabàvem malament, però quan estem junts es un mon apart, estem super bé i som una parella de veritat. Jo li vaig dir quina podria ser una solució i es dir les coses clares ens agradin o no, però dir-les bé, però ella es molt “Tímida” i no explica res a ningú, tot s’ho traga i ho diu al final quan ja explota i també totes les meves opinions se les prenia molt enserio, era com si jo fos la seva vida i no, jo soc part de la seva vida i li influeix molt el que jo dic, sigui una tonteria o no...
Ara em arribat a un punt en el que ella m’ha dit que no sap si m’estima, però que no em vol perdre. Però també m’ha dit que si sent que m’estima li agradaria tornar un altre cop.
NO SE QUE FER! No se com tornar a enamorar-la o com actuar perquè m’ha agradaria tornar un altre cop perquè l’estimo mooolt!
Graciés per el teu temps!
InterPersonal

Hola! Jo crec que el que havies de fer ja ho has fet: deixar-li clar que tu si que l'estimes i que per la teva part t'encantaria que continuessiu junts, més enllà d'això poca cosa pots fer, ja que no la pots forçar a fer una cosa que no vol. la veritat és que pel que m'expliques no té gaire clares les coses, però sigui com sigui ella t'ha deixat clar que té dubtes i que prefereix deixar-s'ho per solucionar-los. Per tant, tu no pots retenir-la a la força, la única cosa i com ja t'he dit és que li diguis que pot comptar amb tu (si vol parlar amb tu) i que per part teva l'estimes i vols estar amb ella. No facis res més, ja que corres el perill d'agobiar-la i aconseguir que s'allunyi més de tu que és el contrari del que vols. Per tant, deixa-li espai perquè pugui pensar i decidir-se, això si, mira que tingui clar que no pots estar tota la visa esperant-la! Posa-li un termini que sigui raonable perquè sinò la cosa es pot allargar massa.
Molts i molts ànims!! Espero que tot vagi molt bé i si no hi va tot el meu recolzament, penso que ets molt valent i que estàs fent molt bé les coses!
Una abraçada!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat