amor:C
Hola:)
Bueno esque estic malament pq m'agrada un noi des de fa 2anys. aquest estiu li vaig dir per facebook i hem va deixar un visto. el noi va a la meva clase des de 1Eso(ara fem 3r) i es mostra com si res no li hagués dit. Som amics pero no quedem mai ni res a la classe parlem i riem pero res més. Estic super enamorada i no se que fer pq li vull dir això pero soc molt vergonyosa i no m'atreveixo. No se qui li agrada a ell pero crec que no soc jo... algún consell pq estic enamorada el veig cada dia i no se que fer!:C
Elena Crespi

Hola pauliina, com estàs?
De vegades no cal que ens diguin res per entendre el missatge que t'està donant algú... ell ho ha vist i no t'ha dit res. Per tant, és molt possible que amb això ja t'estigui dient que no li interessa el que li has dit.
Les noves tecnologies permetes que tu puguis escriure i que l'altre pugui decidir respondre't o no...
També pots intentar parlar amb ell en persona per veure què et diu. Si us coneixeu i podeu parlar amb normalitat, potser seria bo que li traiessis el tema per veure com reacciona.
Has d'estar preparada per un sí o per un no...
Sort!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com