Ell m'agrada
M'agrada molt un noi, ell te 4 anys més que jo. Ens coneixem desde principis d'any i abans eram molt amics, ens explicavam els problemes, ens ajudavam i ens ho passavam bé junts, tot i que no ens veiam massa perque ell viu al poble del costat i a mi no em deixen anar-hi i ell venia cuan podia i ens veiam de vegades.
Fa pocs mesos vam comenssar a ser més que amics, en les nostres converses ja fos per whatsapp o per facebook hi havia molt carinyo, els dos ens en vam donar compte i vam decidir quedar. Vam quedar i els dos estavem molt nerviosos ell es va declarar em va dir tot el que sentia per mi i totes les coses que em deia per xat, jo com que sóc molt timida no li vaig dir tot el que li deia per xat pero li vaig dir moltes coses i ens vam besar, tot va ser molt bonic. Els dies seguents vam segir parlant per xat i fins i tot vam tornar a quedar i tot anava molt be jo l'estimo molt i ell semblava que a mi també, les seves mirades, els seus petons i les seves paraules ho demostraven.
Però fa tres setmanes, sense saber perquè em va deixar de parlar, des d'aleshores no en se res, he intenta de totes les maneres que he pogut posar-me amb contacte amb ell pero mai m'ha respòs,ho estic passant molt malament, necessito que m'ajudeu a parlar amb ell i si no vol segir amb la relacio que teniam fins ara, al menys que pugem tornar a ser amics.
Gràcies Adolescents espero que em pugeu ajudar.
Elena Crespi

Hola xuu97!
Pel que sembla, de cop i volta has deixat de tenir contacte amb aquesta persona i no et respon ni al telèfon ni al whatsapp...
El primer que em plantejo és que no li hagi passat res. Saps si està bé? Realment és molt estrany que no et respongui ni et digui res. Has provat de trucar-lo?
Crec que és important que realment sapiguem si aquest noi segueix anant a classe, si està atiu al facebook o a xarxes socials... més que res per discriminar si no vol tenir contacte amb tu o si li ha passat alguna cosa.
Hi ha algú que t'hagi dit res d'ell?
Si realment veus que és a tu a qui no et diu res i no et contesta els missatges que li escrius... sé que fa molt mal però llavors t'hauràs de plantejar si val la pena intentar tornar amb algú que ni tan sols té la decència de contestar-te i de dir-te què li passa... pensa-ho bé...
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat