No l'entenc...
Ara estic fent 4t d ESO, i Desde 1r que vaig per un nen que es del mateix grup d amics que jo.
El problema esq a vegades passa del nostre grup d amics i s envà amb uns altres. Però els dies q estem tots junts és súper guai i fem coses junts increïbles. Un d aquestos dies jugant al proba veritat, de cop casi em fa un petó! I tinc el pressentiment que potser sí que sap que vaig per ell, però esq es el típico adolescent que está a la época de tontejar amb altres nomes pel seu cos...
No sé què fer per oblidar lo, perq quan ho intento sempre hi ha alguna cosa q fa ell q em torna a enamorar me...
I lo que em pregunto és, sent algo per mi?? Perquè no és normal que vagi fent intents de fer me petons, O em digui q tinc bon cul O coses d aquestes
Estrella Dorca

Hola!
Jo no puc endevinar què sent ell, però sembla que tampoc ho té gaire clar, no? Tu mateixa dius que tonteja amb altres persones i que, fins i tot amb tu, té comportaments contradictoris.
Llavors, la meva pregunta és:
• Vols estar amb una persona que no té clar si vol estar amb tu?
• Vols tenir una relació amb algú que només es fixa en atributs físics?
• Tens ganes de comprometre't amb una persona que no es compromet?
Si la resposta és "no" a les tres preguntes, hauràs de proposar-te oblidar-lo. Per fer-ho el primer és tenir-ho clar, és a dir, tenir clar per quins motius no vols seguir enamorada d'ell. Després ja serà qüestió de posar distància i separar-te'n una mica per aconseguir que mica en mica no et faci tant mal.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25