Necesito ajuda...
Des de fa temps tinc un problema amb els nois.
No se com ho faig però mai li agrado a cap noi i sempre em prefereixen com una amiga. El cas és que no ho entenc perquè no em volen perdre perque diuen que no sóc com les altres noies de la meva edat, però després ells sorten amb unes d'aquestes i és una mica contradictori tot.
Estrella Dorca

Hola!
Tens raó, sí que és una mica contradictori tot... Per tant, si no vols patir, potser hauràs de dosificar una mica la teva entrega cap a altres persones. És a dir, valora mica en mica si l'interès per una persona és recíproca o no. Així tindràs pistes sobre si has de seguir posant energia en aquella relació o bé has de començar a passar pàgina (encara que faci mal).
L'amor és així de capriciós: cal que les dues persones sentin atracció mútua i que es trobin en moments de vida semblant! Per això és tan especial quan apareix.
Segueix sent tu mateixa i coneixent persones! Envolta't de persones que volen estar amb tu i que et donen energia positiva! I ja apareixerà una persona amb qui et sentis còmode i que et retorni el mateix interès ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25