No se que hem passa
Desde que he començat l’institut no se que hem passa, no m’atrau ningu del meu entorn, la gent creu que o perque sóc una “chula” o una “monja”. Pero es que físicament si que hi ha algun pero no arribó a enllaçar les dues parts. Vec amigues meves amb novios o “líos” i jo no tan sols he donat el primer peto.
Estrella Dorca

Ui...
El que et passa és que creus que estàs en una cursa! i en això de l'amor i l'atracció... les presses són les pitjors companyies! Si no t'atrau ningú, no pateixis! No et forcis a "agradar-te" ningú. Deixa que el teu cos vagi fent el seu procés i ja veuràs com el teu cervell, de cop, t'enviarà senyals que hi ha una persona interessant al teu voltant!
Quan ens obsessionem per "liar-nos" amb algú o per "tenir nòvi@", l'únic que aconseguim és treure-li la màgia a aquesta sensació, i per tant, que deixi de ser especial i un bonic record.
No tinguis pressa i disfruta de les amistats.... Ah! i els comentaris dels altres... ni cas!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25