Estik confosa?😥 K faig??
Hola adolescents.cat, primer volia agrair tot el que feu per ajudar als adolesents ja que l adolescencia es una etapa dificil i io numes volia dir k sou una gran ajuda per milers d adolescents.
Doncs el meu problema es en relacio am un nen. Io faig 3r ESO i cunek aket nen desde 1r ESO i sempre m havia caigut be, po a principis d aket curs ia vaig notar que em posava vermella i nerviosa kuan el veia o xerrava am ell i al final vaig adonarme que m agrada. Po la putada es k aket any ia no vaig am ell a la clase i casi no el veig mai, numes pels pasadisos, pel pati mol pok i al bus. La questio es k li vaig cumençar a xerrar per whats i sempre l ubria io menys una vegada que em va ubrir ell i ia us imagineu que em vaig emocionar molt, tan io kom ell vam servir els deures kom excusa per començar conversa emcara k no anem a la mateixa clase. Dons el dia 28 de desembre tenia pemsat ferli una broma per whats i u tenia tot pemsat. Po just kuan el vaih ubrir vaig veure k cungestava de manera borde i em va deixar en visto i al final em vaig rallar, po em va semblar mol raru ia que ell nurmalmen no sta borde. Tutal que kuam vam kedar am les meves amigues (una de elles u sabia que m agradava) va sortir el tema de nens i tal i am final u vaig acbar expkicant pk la amiga que u sabia em va dir k u fes pk aixi em pudrien ajudar. Doms al final, em va custar pk no soc d akelles persones que els hi es mol facil explicar els seus sentimenrs, u vaig fer. I dpres em van inflar a preguntes, cosa que ia m esperava, i em van dir si sekpre l ubria io pe whats i els hi vai dir k si menya un cop. Una de les nenes em va die k no em turnes a ubrir pk ella sabia pr experiencia que si has ubrin als nens s acostumen i dpres mai t obren. Vaig pensar k en part tenia rao po dpres una altra nena va dir k era iual k sempre l ubris io ia k si era feliç dons k u fes i una k el coneix des de petira em va dir k es timid a ket nen i aixo es vrittat. I va començar un dilema a veure ki tenia rao. Po el problwma es k kom k una diu una cosa i una altra diu una latra cosa dons io encara stik mes confosak abans i no se k fer. Pk des d akell dia k no le turnat a ubrir i ell tmpok i ia casi turnem a l insti i no haure turnat a xerrar am ell. I nose k fer si ubrirlo o sperar a veure si u fa ell. Pk si l obru tink por k es cansi de mi i io no vull k aixo pasi. Po si no l obru pude es pensa k ia no tink interes en ell i tmpok m agreveixu a dirli i menus ara k va star borde. Una meva amiga em ha dir k si va ser numes akell dia k pude tenia problemes famliars. Po io ia nose ki creurem o k fer i stik mol confosa.
Em podrieu ajudar i donarme algun consell de k he de fer? Es k no m atreveixu a dirli k m agrada, po iualmen m agradaria seguir tenin contacte amb ell po sense semblar pesada.
Moltes graciees.💖
Estrella Dorca

Hola!
Sembla una situació un pèl complicada... No sabem què sent ell ni què va passar exactament el dia 28 perquè contestés d'aquella manera.
De totes maneres, tu tens dret a intentar parlar amb ell sempre que vulguis!
Ara bé, si ell no et diu res, potser ja t'està enviant un senyal sobre l'interès que té ell per tu, no creus?
Una relació s'ha de basar en una atracció mútua, en una admiració i interès mutus i en una cura mútua. Si només una de les parts (tu) sent atracció, admiració, interès i té cura per l'altra... potser es pot interpretar que ell no està en la mateixa situació, no?
Sé que fa mal, però a vegades hem d'acceptar que els nostres sentiments no són correspostos i enviar la nostra energia a una altra banda per començar a passar pàgina sense sortir-ne gaire ferit ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25