Ansietat per estimar
Hola, sóc un jove de 17 anys i sempre he sigut un noi tímid i insegur. He patit alguns trastorns d'ansietat al llarg de la meva vida, però amb ajuda psicològica ho he superat una mica. El cas és que mai he tingut novia ni res per a l'estil, ja que creia no estar preparat. Ara, he conegut una noia encantadora (és tímida igual que jo) i els dos ens agradem ja que ens ho hem dit en més d'una ocasió. Ella, em sembla la noia amb la que sempre he desitjat estar, però quan quedem els dos estem molt nerviosos. Jo, personalment, estic nerviós durant tot el dia i em fa molta por fer-li un petó, perquè mai me n'he fet cap i em sento molt neguitós quan hi penso. Començo a posar-me nerviós, a tremolar i fins i tot se'm treu la gana. M'agradaria tenir més confiança amb ella i amb mi mateix i poder-li fer un petó etc... però els nervis em dominen. Gràcies.
Estrella Dorca

Hola!
Aquesta sensació és natural: ens posem molt nerviosos davant les persones que ens agraden. Si tots dos us sentiu així i en podeu parlar després, no pateixis! Us heu de donar un temps per anar-vos sentint més còmodes l'un amb l'altre. Aprofiteu per deixar algunes converses inacabades i així quan estigueu cara a cara les podeu reprendre.
Quedeu durant estones llargues i no tingueu por del silenci. Deixeu que els nervis es vagin situant i veuràs com mica en mica et sentiràs més còmode per fer comentaris o explicar alguna anècdota.
Si sou sincers l'un amb l'altre sobre el que sentiu... anirà bé! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25