La meva millor amiga està molt pillada d'un profe
Hola, a la meva millor amiga li va tocar un profe d'uns 50 anys i ella desde el primer dia es va pillar molt d'ell, la cosa es que ell té familia i ella està feta pols. La seva relació no és només de profe alumna sinó que s'expliquen moltes coses perquè és van caure molt bé i com ell la tracta tant bé la meva amiga s'ha pillat. Nosaltres li diem que ja se li passarà però ella es passa les tardes plorant i no vol sortir amb nosaltres. Que pot fer? Es que a vegades per les accions que ell fa a la meva amiga la ilusiona més encara, ella està fatal, necessita anar a un psicòleg? Gràcies.
Estrella Dorca

Hola!
És fantàstic que vulgueu ajudar a la vostra amiga! Li podeu proposar fer activitats, sortir, anar a berenar, fer excursions, quedar per fer els deures...
Ella ha de veure que aquesta relació no és viable perquè no és legal ni tampoc estan en un mateix moment vital. Si veieu que ell segueix molt enganxada a aquest professor, potser haureu de parlar amb ell per explicar-li la situació. Així prendrà mesures per posar una mica de distància i facilitar que la vostra amiga vagi oblidant-lo.
La veritat és que és molt bonic sentir admiració per una persona, però si aquesta admiració esdevé malestar i dolor... és millor començar a centrar-se en la realitat i oblidar.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25