Oblidar
Hola , us volia demanar ajuda .. I es que vaig estar sortint amb un noi i ja ho vam deixar un cop , i durant aquell temps ens seguiem parlant cada dia de la mateixa manera . Després vam tornar i farà dos mesos em va tornar a deixar , i vam seguir parlant però ja com amics .
El cas és que fa poc , em va dir que estava començant a pillarse per una noia , i aqui jo li vaig dir que deixessim de parlar i tal perquè em va fer mal . El problema està en que jo ja no sento res , però aquestes festes hem parlat algún dia per felicitarnos el nadal i aquestes coses ... I encara que no senti res , estic pensant en ell constanment .
I volia demanar-vos si em podrieu donar consells per oblidar-lo de una vegada o no pensar-hi tant .
Estrella Dorca

Hola!
És natural que durant el procés d'oblit d'una persona tinguem moments "crítics" on recordem els bons moments i les estones de felicitat amb aquella persona. Sincerament crec que estàs fent molt bon treball: tu tens clar que no vols estar amb ell i has posat distància.
Aquesta és la recepta: tenir clars els motius + distància (física, virtual i mental).
Centra't en tu, en fer coses que t'agradin i parla amb altres persones! Veuràs que mica en mica sentiràs més distància emocional, és a dir, que el recordaràs (perquè forma part de la teva història) però sense sentir dolor ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25