Funcionarà?
Bon dia! I primer de tot, bon any adolescents!! M'agradaria fer uan consulta: tinc casi 15 anys i m'he fet un petó una vegada (no la conteu molt, que va ser un desastre). Hi ha un noi de basquet que m'agrada i porta lligant amb mi des de prinicipi de curs. L'altre dia vam estar parlant per watss i em va dir que li agradava. Ell és un any més gran que jo i ha tingut nòvia i és el típic una mica malote (no popular, només malote del tipo "vape" i beure una mica). Em va dir que estava enamorat de mi i jo li vaig dir que a mi també m'agradava, però que no ho tenia clar. Els meus dubtes són: funcionaria? perquè tinc la sensació de que som molt diferents. Apart d'això també tinc por de fer-ho malament ja que ha sigut tot per watss i no se com hauria de reaccionar el primer dia de basquet quan el vegi? I si ho faig amlament? A més no se que vol ell ja que ja ha tingut nòvia i tot. Em podrieu donar algun consell? De totes maneres encara tinc uns dies per acabar de decidirme ja que m'ha dit que em prengui els dies que em facin falta.
Mercii!!
Estrella Dorca

Hola anònima!
Jo no puc saber si aquesta relació funcionarà o no.... això ja es veurà! El que has de tenir clar és què esperes de la relació? Fes una petita llista de "requisits" per així poder detectar allò que no t'agrada i posar-hi remei.
Sempre diuen que els pols oposats s'atrauen, però també és veritat que per aconseguir una relació duradera, hi ha d'haver activitats en comú. Si et ve de gust, comença a quedar amb ell.... i si et sents còmode, endavant! Si et sents incòmode, jutjada o cohibida, potser et donarà pistes que aquesta persona no et fa sentir a gust amb tu mateixa.
A vegades l'amor ha de tenir un punt de sentit comú: aquesta persona em convé a la meva vida?
Espero haver-te donat algunes pistes per acabar de prendre una decisió ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25