Ns k fer...
Aquest estiu vaig anar d colònies a Prades i vaig conéixer un monitor k era super majo i ml divertit (no m'agrada).La questió és que hi han vegades que li envio missatges xl watts en plan Bon Nadal <3 i avui li he volgut felicitar el any i li e diit: Ns si em contestaràs xo només et vui dir k feliç 2018.Gracies per aket estiu tan guai.
Com d costum ma deixat el visto i me deprimit ml i me fikat a plorar mlta estona. És normal k em passi?? I si me enamora't d'ell? Jo no em vui enamorar dell.
Ajuda sisplauuuuuuu
Estrella Dorca

Hola!
Sol passar que hi ha persones a qui admirem i idealitzem. Sembla que t'ha passat això amb aquest monitor. Jo no puc saber què sents per ell, però segurament t'has fet una idea imaginària sobre com és ell (és a dir, t'has creat el seu personatge). Per tant, esperaves que es comportés com tu havies imaginat.
Crec que ell ja et dona una resposta amb aquest "vist". No vol seguir el contacte amb tu, possiblement perquè sap separar molt bé la part professional (monitor) de la part personal (amistat). I ell amb tu va establir una relació professional que ja s'ha acabat.
Així que... hauràs de començar a passar pàgina...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25