EsTic Confoosaaaa
Hola, potser ja sóc gran per fer la consulta però és que necessito ajuda.
Tinc 23 anys i sóc verge, he tingut lius però només borratxa i sempre he dit que els què he tingut realment no m'agradaven ni m'atreien ni res.
Fa cosa d'un any o dos vaig conèixer a una noia, ens vam fer amigues i em vaig adonar que ella m'agradava molt. Però jo no li corresponia... el fet que m'agradin les noies més igual. També m'havien agradat 2 nois en el passat. o sigui en tota la vida m'han agradat 2 nois que no em fotien putu cas i ara una noia, que crec que encara m'agrada.
El cas és que ara fa uns mesos vaig conèixer un noi, que em pensava que m'agradava i resulta que li agrado, total que ahir vam quedar i ens vam liar i vam anar més enllà, o sigui ens vam tocar, però no ho vam fer perquè jo no estava preparada.... i a més em vaig adonar que no sé si m'agrada.
Estic molt preocupada perquè i si no m'agrada mai ningú?
I a més ahir em feia molta vergonya tot...., sempre m'he liat borratxa i també ja m'havia tocat un dels nois que m'havia liat, però és que tot això em fa molta vergonya... de que em vegin despullada... i no sé altres coses.. i a més em sento pressionada amb que ho he de fer amb ell... però liar-me amb ell ho vaig notar molt raro, no sé.. em va fer com fàstic i tot. i a més tenia miralls i jo em veia i em posava més nerviosa.
També estic confusa perquè no sé ben bé si sóc bisexual o què... jo diria que m'agraden les persones i ja està...
Ah i ahir tampoc em vaig posar gens calenta, sabeu? I això que em va tocar... és que i si ningú mai m'agrada i no em poso calenta mai? ai no sé tinc unes rallades...
Estrella Dorca

Hola!!!
Gràcies per fer servir el consultori!! Intentaré ajudar-te a aclarir-te:
• La possibilitat que no t'agradi mai ningú no és possible perquè tu mateixa dius que ja t'han agradat altres persones abans.
• Entenc que és un pal quan la persona que t'agrada no sent el mateix per tu i pot provocar algunes rallades.
• Que ahir no et posessis calenta ni tampoc t'agradés la sensació.... potser vol dir que aquest noi no t'atreia el suficient, no creus?
• Sentir vergonya i estar una mica cohibida davant una persona és quelcom natural. Les relacions sexuals són qüestions íntimes i potser a vegades ho banalitzem. És important que ho facis davant una persona amb qui et sentis còmode, així serà més fàcil, senzill i AGRADABLE!
• Jo no sé si t'atrauen més els nois, les noies o tots dos gèneres, això ho has de descobrir tu... Estigues atenta a les senyals que t'envia el cos: amb qui et poses vermella?; Quines situacions t'exciten?; a qui t'agradaria fer-li petons?.... potser aquestes preguntes et donen algunes pistes.
Per últim i molt important: la sexualitat no és cap cursa! És bo que cadascú trobi el moment en què li ve de gust experimentar la seva sexualitat amb algú altre. De moment centra't en tu i experimenta-la amb tu mateixa ;) (això et farà sentir més còmode amb el teu cos i més segura de tu mateixa!!)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25