Vull passar pàgina!
Hola, no es del tot un dubte pero necessito q m'ajudeu.
Fa un any i algo q el meu ex em va deixar i des de llavors ja no em tornat a parlar, ho va fer d'una manera molt incorrecte i sense donar-me explicacions i jo estava molt pillada. Despres de tant de temps ja l'hauria de tenir superat, crec, pero molts cops em venen bajons i ns q puc fer. Desde llavors no he tingut re amb cap altre tio pero em sembla q m'ilusiono molt rapid amb els nois quan de veritat nomes son amics meus. He buscat maneres per oblidar-me del tot i no ho he aconseguit, crec q es una mica "impossible" fins q no aparegui algun altre noi a la meva vida. Algun consell?? Necessito la vostra opinio, he de passar pàgina ja!!
Moltes gràcies.
Estrella Dorca

Hola!
Jo crec que has de prendre la decisió real de voler oblidar la relació. No té a veure amb quantes persones apareixen pel camí sinó amb la teva capacitat per acceptar aquestes persones noves a la teva vida.
La relació amb el teu ex es va acabar i, tot i que no et va donar explicacions, has d'acomiadar-te d'ell i de la relació. Guarda en una capsa tots els records que teniu i, si vols, escriu una carta per acomiadar-te: dona-li les gràcies pel que t'ha ensenyat i per poder fer el nou camí amb aquests aprenentatges tu sola.
Dedica't unes setmanes a centrar-te en tu i fer coses que t'agraden, passar estones amb la teva gent i conèixer gent nova. Ja veuràs com mica en mica aquest dolor anirà passant...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25