És possible que després d'un temps li agradi?
Hola redactors!
El problema és que a mi m'agrada un noi i s'assenta al meu costat a classe, pero quasi no parlem, i si ho fem, és per qüestions de deures, professors, examens, etc. Jo estic bastant segura que no li agrado perquè ell és dos anys més gran, ja ha tingut novia i té experiència amb qüestions sexuals, aleshores crec que una persona així ja seria més segura i no tindria por a expressar els seus sentiments, i no els ha expressat, aleshores per això crec que no li agrado. Tampoc sembla tenir interés en coneixer-me, ni com a amiga, ni res.
Bueno la pregunta que tinc és: si jo m'esforço, li parlo, m'apropo a ell, etc... és possible que més tard durant el curs li acabi agradant? O sigui una persona que no li agrada una altra persona és possible que després d'uns mesos si que li agradi? Què canviaria perquè això pugui passar?
Gràcies :)
Estrella Dorca

Hola Callie,
És possible que passat un temps, dues persones es tornin a trobar i neixi una atracció mútua. Jo no et puc assegurar que aquest noi es fixi en tu després d'un temps (per molt que tu facis tots els esforços del món).
No creus que és millor que totes dues persones sentin el mateix al mateix moment? Perquè si tu segueixes insistint durant, per exemple, mig any i ell no mostra interès per tu... com et sentiràs? Com estarà la teva autoestima?
Crec que si veus que ell no té interès per tu, el millor serà començar a oblidar-lo... encara que faci mal i sembli difícil.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25