AMOR?
Hola, mireu tinc un problema i és que ara fa dos mesos va venir un noi nou a la meva classe (a Girona) i ell és de Lleida, per tant no coneixia a ningú. Jo m'hi vaig presentar i parlava molt sovint amb ell i em queia molt bé. Va d'estil rapero i és molt més madur que tots els del curs (té la mateixa edat que nosaltres, 15 anys) i pper això no es fa amb massa gent.
Vam començar a tontejar i fa dos dies vam tenir una cita, que no ens vam liar ni res, però per mi va anar de p*** mare.
Des de llavors que no parlo amb ell i el trobo moltissim a faltar..es possible que coneixent-lo fa només dos mesos i amb solament una cita m'hagi 'pillat'?
Les meves amigues em diuen que no em pilli i que no em faci il·lusions perquè no acabarà com jo vull, pero no els hi vui fer cas.
No se si declarar-m'hi o esparar a que es llanci (que potser no ho farà mai)
Ajuda siusplau:(
pd. Perdò per si és massa llarg
InterPersonal

Hola!! i tant que ets pots pillar amb 2 mesos!! i també amb 2 segons!! L'amor no avisa mai!! Si aquest noi t'agrada tant com dius no entenc perquè ara dubtes, fins ara ha anat tot bé, no? Doncs no veig perquè no ha de continuar-hi anant!! No et tallis, ho has fet molt bé fins ara i sembla que hi ha bon feeling entre vosaltres, aprofita-ho. Si et deixes menjar l'olla per la resta de la gent pot ser que acabis dubtant i ho tiris tot per la borda. Està bé que la gent t'aconselli però els únics que sabeu realment què sentiu sou vosaltres, o sigui que endavant!
I sobre qui ha de donar el primer pas... si creus que ell no ho farà mai, fes-ho tu, no?
ànims i molta sort!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat