em sento com una puta merda i no puc aguantar mes
hola, ultimament estic tornant a sentir problemes que feia anys que no tenia, però també n'estan sorgint de nous, com per exemple que em sento sola i que ningú m'estima, els meus amics es pensen que es per culpa seva però no, el que em passa es que tinc un problema molt seriós d'autoestima i sento que mai trobaré a un noi que li agradi, si, això sona molt superficial però realment no, nomes m'he liat amb un tío un cop, i totes les meves amigues ja s'han liat amb desenes de nois,no se si em sento aixi simplement per el meu físic o per que la vida i el meu pensament m'ha fet sentir així o si es perque totes les meves amigues estan molt bones o tenen novio, realment ploro cada dia i sento que cada dia la cago mes amb tothom fins la punt de no voler sortir del llit pels matins per no acabar de fastidiar encara mes la meva vida, tots els tios amb els que parlo m'acavaen veient com la seva millor amiga o prefereixen a amigues meves que estan mes bones que jo (lo pitjor d'aixó es que els meus amics fan conya de que prefereixin a la meva amiga i no a mi, es pensen que no m'entero, pero clar que si que m'entero de tot) i si aixo m'afecta encara que no els hi dic res a elles, tambe em sento PRESCINDIBLE, si, em refereixo a que si no existis no pasaria res, a ningú li importo, cada cop em mata mes tot aixo i ja no se que fer amb la meva vida, aixo se'm esta anat de les mans siusplau necesito la vostra ajuda, no puc mes, no em puc sentir mes temps aixi, cada cop es pitjor.
Estrella Dorca

Hola bonica,
Em sap greu que estiguis vivint aquesta situació i tinguis aquesta sensació.
M'agradaria dir-te que has de tenir clara una cosa: que creguis que no interesses a cap noi no implica que siguis prescindible! Ets molt més que un cos: ets amiga, ets filla, ets companya, ets estudiant, ets persona i ets fantàstica!
A vegades tenim tanta pressa per agradar a algú o per sentir-nos estimats que no deixem que la relació flueixi.... i això pot comportar que s'espatlli abans de començar.
Primer de tot, centra't en fer allò que t'agrada, ves amb les persones que et facin sentir bé i si hi ha algú que es riu de tu (o no t'agraden els seus comentaris), fes-li saber!
En segon lloc, l'amor i l'atracció no és una cursa. Són experiències boniques i singulars i és important que puguis dedicar-li el temps que es mereix per gaudir-la. Per tant, no et comparis amb altres persones, fes el teu propi recorregut ;)
Per últim, si sents que aquesta sensació va a més, busca ajuda d'un/a professional per treballar aquesta autoestima. No tinguis vergonya de demanar ajuda si creus que et pot anar bé. Tots necessitem un cop de mà, no?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25