magraden dos nois
Hola, tinc un greu problema: m'agraden dos nois. Us explico una mica la situació, a l'estiu vaig anar a uns campaments i em vaig enamorar, ell viu molt lluny i només podíem parlar per wats, i un cop vam quedar. Després quan va començar el curs ja no parlàvem tant, i em vaig mig oblidar d'ell. Llavors vaig conèixer a un noi de la meva classe (la meva actual parella), del que estic enamorada. Però ara en començar el nadal vaig recordar al noi de l'estiu i me adonat que sempre he estat enamorar d'ell, aquests dies hem estat parlant per Skype i ell m'ha dit que ell també sempre ho ha estat d'enamorat de mi. No sé què fer, si estar amb el meu nòvio o estar amb el noi de l'estiu, ja que estic enamorada dels dos.
Estrella Dorca

Hola Lunare,
Estàs en una situació força complicada! Els sentiments poden arribar a ser molt capriciosos, oi?
Sempre es diu que facis una llista amb les coses positives i les negatives de cada una de les persones i potser així tindràs més elements per valorar i prendre una decisió.
Però la meva recomanació és que et dediquis uns dies a escoltar-te a tu mateixa (intenta demanar espai a tots dos). Observa't i escolta el que et digui el teu cor: amb qui vols estar? Quina persona vols al costat? Amb qui et sents millor?
A vegades el cor pot prendre decisions il·lògiques.... però escolta't, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25