Tindría que tenir por?
Bona Tarda!
Tinc una mica de por, però no sé si la hauria de tenir.
Fa cosa de dues setmanas he començat a parlar amb un noi que és més gran que jo, però aquest no és el problema.
El problema és que aquest noi és l'ex d'una noia que estava al meu insti. A més a més, aquesta noia fa un any em tenia molta rabia per coses que van passar amb el seu ex millor amic.
Ara anem de festa juntes i fem coses juntes, però clar, és una mica gelosa i no m'agradaria tenir problemes amb ella per un altre noi.
Estrella Dorca

Hola!
Sembla una situació un pèl complicada! És important que valoris quina rellevància té aquesta noia a la teva vida i també quina importància té aquest noi. És com si els posessis tots dos en una balança i haguessis d'escollir...
Sempre pots explicar-li a la teva amiga aquesta situació (que esteu parlant) i valorar la seva reacció...
Però abans decideix què és més important per tu: seguir coneixent aquest noi o mantenir la relació amb aquesta noia. És important que et centris en tu a l'hora de prendre aquesta decisió. Si una vegada has pres la decisió, un dels dos s'enfada i no l'hi agrada.... serà problema seu! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25