Molturgent per mi!
Bon nadal!
Comenco demanant que no penjeu la consulta siusplau... sino algu ja sabria qui soc i no vull.. moltes gracies
La veritat es que el meu problema fa temps que dura, hi ha un noi amb el que durant tot secundaria hem sigut molt amics, bueno... ell sempre ha volgut algo... ho ha intentat molts cops, no insistia, simplement m'ho demanava, deia que no volia res perque era un amic, i mes endavant tornava, no sem feia pesat perque realment es la unica persona que mha valorat i nose... ara ja no parlem i se que esta rallat amb mi i que es ralla quan em veu...
La cosa es que ara crec que estic pillada per ell... el trobo molt a faltar i mencantaria tornar a parlar amb ell com abans, vull pero no vull a la vegada, sento algo cap a ell pero no matrau fisicament, nose que fer, si l'obro potser passara de mi, ara crec que ja no ho intentara mes amb mi i ara seria el moment en que li diria que si que vull algo. Es que nose que fer, no ens parlem i aixo em fa mal, es que en part el vull obrir pero per altra part no, em fa vergonya
Estrella Dorca

Hola!
És possible que la teva preocupació sigui perdre'l com a amic?
Tu mateixa dius que no sents atracció per ell, però que el trobes a faltar i t'agradaria parlar amb ell... Això sona més a una amistat, no creus?
Ara bé, si ell s'ha distanciat de tu, ho hauràs de respectar. És difícil estimar una persona, no ser correspost i seguir al seu costat com si res.... Així que si no sents el mateix que ell, respecta la seva decisió i accepta que la relació d'amistat que teníeu s'haurà de reajustar per evitar que cap dels dos es faci mal.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25