Millor amic o algo més?
Hola, sóc una noia de 14 anys que mai s'ha enamorat ni li ha agradat cap noi (encara que sí que m'he liat amb algun perquè ha sorgit) Llavors tinc una mica de caràcter i com que sempre vull tenir la raó, involuntàriament. Sóc una persona poc sociable i amb poc gent propera a mí.
Us he fet una petita descripció de mi perquè tingueu més facilitat en contestarme. Ara us poso antecedents.
Hi ha un noi que vaig conèixer fa temps i és molt bona persona, el que li falta maduresa per acceptar les males situacions. Ens vam portar molt bé desde el primer dia i en aquell moment era la persona més propera a mí en amistat. Llavors em va dir que jo li agradava, jo el vaig rebutjar. Però en canvi nose perquè la meva impulsivitat va volgueren donar-li petons al coll i a la galta sempre què quedàvem i un dia es va llençar però em vaig apartar i vaig veure que no estava bé, perquè jo no sentia que m'agradés (sempre que m'he liat amb algú m'ha entrat ansietat a saco i no volia tampoc passar-ho). Llavors vaig estar rara amb ell i un dia ell m'estava explicant un problema seu i com que el vaig respondre sense tacte a saco de com es veia la situació desde fora (òbviament no li va agradar) llavors em va xutar i va dir que m'oblidés d'ell quan vam començar a parlar del tema de liarnos... Jo plorant li deia que no marxés, al dia següent em va obrir i jo el vaig xutar i el vaig ignorar. Fins fa uns dies. Nose com vam tornar a parlar i vam quedar un dia.
Vaig al problema: Tot bé per WhatsApp i tot però llavors em va començar a dir que no entenia perquè m'havia enfadat que jo li agradava encara, tot i que té novia ara... I llavors va reaccionar de la seva manera, com dient que era culpa meva... I aquest tipus de reaccions va ser el que va trencar la nostra relació, encara que ara ja sé com actuar amb ell perquè no el vull tornar a perdre. Total que jo no sé si m'agrada i li vaig explicar tot el que em demanava, bastant llarg tot, i em va deixar en visto.. en fi que porta molts mal de caps.
Resum del problema: no sé si m'agrada com un millor amic o com a algo més, tinc sentiments contradictoris i li sumes que es ralla facilment... Que faig per aclararme? Perque no puc deixar que passi el temps perquè estic molt tallada per ell.
DEMA ES EL MEU CUMPLE I M'AGRADARIA ACLARARME (per si llegiu això més tard, és el 24 del 12)
Gràcies, se què és llarg però estic perduda i no sóc una persona qualsevol diguem que sóc més profunda sensible i madura.
Estrella Dorca

Hola!
Pel que expliques sembla que aquest noi és important per tu, i no vols distanciar-te d'ell ni fer-li mal. De totes maneres... hauràs de revisar-te els sentiments per saber si realment t'agrada o bé és una gran relació d'amistat.
Potser no cal saber en aquest moment què sents per ell (potser ni tan sols ho saps!), així que pren-te uns dies per aclarir-te i anar valorant quin tipus de relació tens amb ell i quina t'agradaria tenir.
Només et demano que tinguis en compte una cosa: les amistats (com qualsevol relació) han de ser senzilles, fàcils i agradables! en el moment en què es comença a complicar i et sents malament.... potser cal revisar si la relació és equilibrada ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25