que m'està passant
no entenc que m'està passant em poso gelosa ajudant-lo a mudar-se pel dia 31 ell em demana amb quin modelito et fixaries mes? amb quin pentinat? amb quina colonia? pero clar no puc ferdar de tatoo i per perrear..., per lo comode es un model, pero per anar guapo i lligar millor el segon, pero parlant-li d'aixó mestava posant gelosa perquè? perquè mestic enamorant d'ell? es el meu millor amic em va ajudar a superar un imbècil amb el qual em vaig liar i em vai tirae de la classe, jo le ajudat a no barallar-se amb un altre noi de la classe el cual es un borde de collons i quan es posa a insultar i ser borde no hi ha qui l'aguanti... ens passem el dia junts soc lunica persona que coneix l'història del treball de fi de grau(faig un grau de VIDEOJOCS) i sempre que li dic algo ho acava fent tant ell com jo faria el que fos per lafelixitat de laltre, ambdos estem enamorats? i no ho volem acceptar?
tinc un cacau al cap perquè me lestimo molt pero no vui sentir-me malament quan l'ajudu a lligar amb miga discoteca em vui sentr be, vui sentir que soc una suuper amiga i no somriure i sentir-me malament pk em poso gelosa...
Estrella Dorca

Hola!
Jo no puc endevinar què sent ell... però pel que m'expliques tu sí que sents més atracció i alguna altra cosa més enllà de l'amistat.
Parla amb ell i deixa-li anar subtilment que t'has posat una mica gelosa quan l'assessoraves per la roba del 31... a veure quina és la seva reacció! Així potser pots entreveure què sent ell per tu i poder decidir quin pas fes:
• declarar els teus sentiments
• distanciar-te una mica per evitar fer-te mal
Sé que és una situació una mica complicada, i la incertesa encara la fa més extranya! Ja veuràs que, quan tinguis la seva resposta, hauràs aclarit aquest cacau sentimental i podràs fer-hi alguna cosa ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25